czwartek, 12 kwietnia 2018

Pierwsza Komunia Święta


Pierwsza Komunia Święta to czas wyjątkowy dla wielu z Was. Moją dzisiejszą propozycją będzie kartka na tę właśnie okazję. Delikatna, w troszkę odmiennej stylistyce. Pasująca zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. Do jej wykonania użyłam kolekcji papierów Cute & Co. w połączeniu z dodatkami z tej samej serii. W tle możecie zobaczyć kwiaty które wycięłam z arkusza dodatków dołączonego do kolekcji.  Kolejne warstwy zbudowały objętość - jednak tym razem starałam się by moja praca była na tyle płaska, aby móc ją umieścić w kopercie. Tekturki pomalowałam białą farbą akrylową, całość pochlapałam. Mam nadzieję, że praca przypadnie Was do gustu.

The First Holy Communion is a special time for many of you. My today's proposal will be a card for this occasion. Delicate, in a slightly different style. Suitable for both boy and girl.  I used the Cute & Co. paper collection in combination with additions from the same series. In the background you can see the flowers that I fussy cut from the sheet of accessories attached to the collection. The next layers built a volume - but this time I tried to make my work flat enough to be able to put it in an envelope. I painted the chipboards with white acrylic paint and added some splashes in the end. I hope you will like my work. 






1 komentarz :